piątek, 24 kwietnia 2015

Początek czyli trochę o mnie

Cześć Wszystkim !

Nazywam się Patrycja, mam 17 lat i jestem ze Zduńskiej Woli ( Woj.Łódzkie ). Jest to mój pierwszy post na drugim blogu. Mój pierwszy był o mojej pasji kolekcjonowaniu autografów, ale został on usunięty gdyż niestety mam mało czasu. Zdecydowałam jednak, że chcę prowadzić bloga o wszystkim taki lifestylowy. Na wstępie dowiedzieliście się jak się nazywam, ile mam lat, skąd jestem oraz, że kolekcjonuje autografy. Przechodząc dalej ... obecnie chodzę do szkoły średniej mianowicie Technikum Elektronik profil informatyczny. Niestety zapewne jak się domyślacie jest to trudna szkoła i idę do innej. Ten rok mam zawalony gdyż jest naprawdę niesamowicie ciężko. W marcu skończyłam 17 lat i zdałam sobie sprawę z wielu spraw, te rozmyślania co by tu robić w przyszłości ... przecież każdy z nas ma jakieś marzenia! Podjęłam " drastyczną " decyzję, tak przynajmniej twierdzą moi rodzice. Ta decyzja to zmiana szkoły. Zamierzam iść do Liceum Ogólnokształcącego, zdać maturę i dostać się do Szkoły Teatralnej. Moim wielkim marzeniem jest zostać aktorką. Mam również drugie marzenie- chcę być wokalistką i śpiewać. Obecnie ćwiczę, ale myślę, że w nie długim czasie pojawią się covery na youtube. W pierwszym poście to na tyle ;)
Wymieniam się OBS/OBS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz